П`ятниця, 10.05.2024, 12:37
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Лютий » 4 » Як збільшити Інтернет-продажі
17:19
Як збільшити Інтернет-продажі
Якщо Ви власник власного бізнесу в мережі Інтернет або ж думаєте про те, яким чином почати заробляти гроші за допомогою глобальної мережі - Вам в будь-якому випадку необхідно навчитися, як можна краще продавати свої знання, послуги або товари.

Дуже відомий і не менш успішний американець Jeremy Schoemaker, який зміг продати товарів і партнерських пропозицій на загальну суму понад 10 мільйонів доларів США, недавно виклав в мережі повчальне відео. У ньому розкриває деякі свої хитрощі і секрети, за допомогою яких він зміг добитися такого результату.

Якщо Ви досить добре володієте англійською мовою - обов'язково подивіться його, тому що в ньому можна побачити не тільки багато наочності, а й безліч яскравих прикладів з життєвого досвіду, які Джеремі призводить після пояснення кожній своїй рекламній стратегії. Дані приклади можуть наштовхнути Вам на різні думки та ідеї, завдяки яким Ваша продаж через Інтернет зможе збільшитися в кілька разів. Також обов'язково роздрукуйте безкоштовну брошуру, яка збережена в PDF форматі. Таким чином, Ви завжди зможете тримати її при собі і не забувати про подібні ефективних хитрощі.

Якщо ж Ви зовсім не знаєте англійську мову або ж погано розумієте, що розповідає американець, тоді надаємо Вам короткий огляд по відео Джеремі, в якому зазначені основні моменти збільшення Інтернет-продажу:

1) Асоціювання з шанованими і успішними людьми, знаменитостями

Цей метод є одним з найпотужніших видів зброї, яка сприяє збільшенню продажів. Хто може продати товарів більше за інших? Звичайно ж, знаменитості. З якоїсь незрозумілої причини, більшість людей люблять і хочуть купувати саме ту продукцію, яку купують саме знаменитості. Наприклад, коли людина думає про фірму Nike, то відразу ж в його голові згадується образ Майкла Джордана, одного з найвідоміших спортсменів планети. Або інший приклад: все, щоб не рекламувала відома американська телеведуча Опра - моментально розбирається з прилавків магазинів. Саме завдяки авторитету цих людей, товари починають купувати в рази швидше.

Також можна скористатися способом, під назвою «взяти в позики авторитет». Для цього необхідно всього лише роздобути інформацію про те, чи користуються Вашими товарами небудь знаменитості. Найчастіше якась знаменита особистість коли то користувалася тим чи іншим товаром, незалежно від того Ваша він чи Ви продаєте чужу продукцію, або є згадки про те, що дана продукція йому (їй) сподобалася. Тепер Ви можете згадати на упаковці або ж в рекламі фразу: «Використовуйте точно такий-же ..., який використовує ...», - або що-небудь в цьому роді.

Іноді спритні маркетологи використовують подібні методи:
а) Самі відсилають продукт знаменитостям (наприклад, кур'єрською службою), де існує можливість відслідковувати посилки по контрольних номерах і стежити за тим, хто їх приймав;
б) Далі починають говорити, що вони напевно знають, що у громадянина, наприклад, Іванова вдома є наш продукт, і інші покупці зможуть придбати його трохи пізніше.

Деякі люди використовують свої фотографії зі знаменитостями, як доказ того, що вони продали їм свою продукцію. Проте фотографія могла бути зроблена під час роздачі автографів після концерту або ж на прес-конференції.

У будь-якому випадку, спосіб асоціації своєї продукції з відомими людьми і знаменитостями працює дуже добре. Вам всього лише варто згадати в своїй статті ім'я відомої особи з Вашої сфери діяльності і про те, що Ви співпрацюєте з нею (це вже складає авторитетне враження про Вас, що дана популярність працює з Вами) і тестуєте їх продукцію, яка ще не надійшла в продаж (це буде означати, що авторитет довіряє Вам) - і Ви відразу ж зможете отримати великий запас довіри відвідувачів і читачів.

2) Соціальне підтвердження продажів

Ні хто не захоче купувати те, що інші люди не купують. Дуже часто на сайтах різних нічних клубів розміщуються відеозапису тих днів, коли туди приходити найбільше відвідувачів. Це робиться з тією метою, що б інші люди бачили, як багато народу відвідує даний заклад. В результаті в цей нічний клуб дійсно починає ходити багато людей. Яким же чином Ви зможете пояснити, що там збирається багато народу, якщо там не класно проводити час?

Компанія Apple дуже добре знає всі ці рекламні хитрощі і використовує їх дуже майстерно. Наприклад, на їх ньому офіційному сайті постійно публікуються дані, скільки людей набуло той чи інший продукт. Безліч людей з непідробною гордістю встановлюють лічильники відвідувань на своїх сайтах або веб-сторінках. А просунуті в області маркетингу встановлюють на своїх сайтах спеціальних доповнення, які показують інформацію про те, що якийсь Вася Петров щойно придбав самий наворочений верстат для гоління.

Вам необхідно показати відвідувачам, що Ваша продукція купується. Навіть якщо Ви просто будете говорити про це - вже зможете трохи підвищити свої продажі.

3) Біль і страх

Дані два чинники є найбільш ефективними для мотивування людей придбати Ваш товар. Досить велика кількість відеороликів засновані на цих факторах, в яких показується, що може статися, якщо Ви, наприклад, не встановите рекламовану систему сигналізації. Релігія також досить успішно користується цим методом: якщо людина померла не з ними, то з ним будуть відбуватися дуже страшні речі в потойбічному світі. Саме з цієї причини багато релігійні фонди та організації дуже багаті, оскільки багаті люди віддають їм свої статки, що б бути впевненими, що після смерті з ними все буде добре.

Біль - відмінний мотиватор. Цей фактор потрібно використовувати для Інтернет-продажу - показуючи як буде людям погано і, що вони втратять, якщо не придбають Вашу продукцію і назавжди втратять таку можливість. За результатами безлічі дослідження можна зробити висновок, що люди бояться втратити свої гроші на багато більше, ніж хочуть заробити їх. Таким чином, Ви повинні показати, що вони втратять в два або навіть чотири рази більше своїх коштів, якщо не придбають Ваш товар.

4) Дефіцит

«О Боже! Треба негайно бігти, інакше нічого не залишиться! ", - Apple дуже успішно використовує гасла подібного типу. У багатьох американських містах з'являються дуже великі черги з ночівлями перед магазинами, коли компанія Apple випускає чергове новий пристрій з різноманітними «фичами» і влаштовує дуже маленький відрізів часу, коли можна придбати новинку за дуже низькою ціною.

Всі телевізійні передачі використовують такі ж методи: «Якщо зателефонуйте в наш офіс протягом наступних 15 хвилин (на жаль, ми не можемо продовжити дане унікальна пропозиція на цілий день) - отримаєте в якості подарунка безкоштовну супер-пупер штуку!»

Зверніть свою увагу на рекламні пропозиції та оголошення навколо себе, і Ви зрозумієте, що дефіцит є одним з найефективніших методів швидкого продажу.

5) Роззброєння і підтримка

Ви не повинні бути сильно войовничими, коли продаєте свій товар, тому що сильний натиск, швидше за все, буде відлякувати клієнтів. Крім цього необхідно дуже добре знати свою продукцію. Представся себе в якості покупця, і спробуйте зрозуміти, в чому вони найбільше потребують. Клієнт складається у Вашій команді, і він повинен відчути це.

6) Дайте помацати

Кожен Ваш покупець повинен відчувати, що Ви продаєте йому дійсно унікальну і цінну річ. Він повинен побачити себе успішними володаря пропонованого товару і думати, що дана покупка призведе до великих змін в їхньому житті в позитивну сторону.

Приміром, у багатьох автосалонах клієнтам пропонується посидіти, трохи поїздити на зацікавила їх машині. Все це робиться для того, щоб покупець міг уявити себе володарем цього автомобіля.

Скористайтеся цим же методом для Інтернет-продажу. Створіть якомога більше можливостей презентації товару (докладні описи, відео, фотографії - все, що може стати в нагоді). Спробуйте написати статтю про цей продукт, однак недостатньо просто показати всі плюси даної покупки - необхідно піднести покупцю кінцевий результат. Наприклад, продавай засіб для відбілювання зубів, недостатньо написати, що зуби будуть білими - потрібно сказати, що з цим порошком Ви відчуваєте себе більш впевнено.

7) Покажіть можливості

Купити саме Ваш товар - це унікальний шанс, який може бути одним за все життя. Коли людина потрапляє на сайт і бачить, що там щось продають - це не зовсім добре. Коли ж потенційний покупець, зайшовши на сайт, розуміє, що саме ця річ необхідна йому, так як він потребує цього - це дуже добре!

8) До дії!

Дуже дивно, що багато людей зовсім забувають про цей процес. Вам необхідно запитати клієнта, чи хоче він придбати даний товар, таким чином, Ви підштовхуєте покупця до дій, даючи йому знати, що цей момент настав. Без такого «поштовху» багато відвідувачів просто губляться і не розуміють, що їм робити. Повісьте такий заклик до дії на видному місці (банер, посилання, кнопку) з фразою «Додати до кошика» або «Купити тут!» І так далі.

Ну і остання порада. Якщо Ви бажаєте підвищити продажі того чи іншого товару або ж Інтернет-продажу - обов'язково перевірте, чи застосовувалися подібні рекламні стратегії до Вашого проекту.

Категорія: Бізнес та фінанси | Переглядів: 1184 | Додав: DarkDaNTe | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCoz