П`ятниця, 29.11.2024, 05:55
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Червень » 18 » Ferrari - історія виникнення
16:42
Ferrari - історія виникнення
Напевно кожна людина, яка чує слово «автогонки» або «швидкість», в підсвідомості у себе представляє марку автомобіля - Ferrari. Цей бренд завжди був і буде невід'ємною частиною гонок. Змагання, які будуть проходити без автомобіля Scuderia Ferrari просто на просто неможливо навіть уявити. Та й «король перегонів» Міхаель Шумахер отримав великі досягнення завдяки тому, що більшу частину перегонів використовував саме болід Ferrari.

Історія появи Ferrari почалася ще в далекому минулому, а точніше в 190 році, коли маленького десятирічного хлопця на ім'я Енцо Феррарі привели (батько з братом) на одне зі змагань автогонок. Ця гонка відразу опанувала серцем юнак. Через три роки, Енцо вперше сів за кермо автомобіля. Його батько досить швидко навчив сина мистецтву водіння. Але після початку Першої Світової Війни, всі мрії хлопця, про участь в автогонках - довелося залишити. Молодому хлопцю доводилося постійно працювати на заводі, щоб заробити собі на життя. Це, звичайно, було нелегко, але зате були гроші. Варто зауважити, що вся сім'я Енцо ніколи не жебракував.

Після закінчення війни, знайти роботу було не реально. Економіка країни мала дуже погане становище, солдати поверталися з фронту і не могли влаштуватися на роботу. Однак Енцо в 1918 році посміхнулася удача, і він отримав місце для випробування в досить таки великої на той час автомобільної компанії Costruzioni Meccaniche Nazionali. А через рік відбувся дебют автомобіля Ferrari в автогонках Parma-Berceto. Особливих досягнень у цих автогонках Феррарі не показав, але на трасі виглядав достойно. Через два роки пробувши в CMN, молодий Енцо зробив перший крок, який мало хто зрозумів. Він перейшов в маловідому і молоду команду Alfa-Romeo. Феррарі відразу зрозумів, що машини, які виробляє Alfa-Romeo набагато удосконалені в порівнянні з тими, на яких він виступав у Costruzioni Meccaniche Nazionali. До того ж сама фірма Alfa-Romeo розуміли свій пріоритет в автобізнесі, тому як спортивні змагання служать кращою рекламою для компанії.

Уряд Італії в 20-ті роки добре підтримували матеріально місцеві автогонки. Причиною цього було бажання відкрити в Італії національний автопром, а тому уряд щедро вкладали гроші в компанію Fiat. Автовиробники в свою чергу, вкладали в роботу велику працю, щоб випускати якомога якісніше автомобілі. І при перемогах в автогонках отримувати хорошу рекламу компанії.

Перемоги, звичайно, були, але не так часто як очікувалося. Енцо Феррарі не був висококласним гонщиком. Звичайний середній водій, який отримував перемоги зрідка по везінню і ніяк не лідирував у чемпіонаті. Та й сам Феррарі особливо не прагнув ставати відомим гонщиком. Він більше був зацікавлений у створенні особистої гоночної команди. Хороший успіх спіткав молодого Енцо, коли він зустрівся з родиною Баракка, після однієї з перемог. Сім'я Баракка на той час була прославлена ​​на всю країну. Їх слава дісталася їм завдяки льотчику Франческо. Безстрашний герой збив під час війни безліч ворожих літаків, і відважно загинув під час одного з боїв. Ключовим моментом було те, що літак Франческо Баракка зображував чорний жеребець. Після цієї зустрічі, Енцо Феррарі створить знаменитий на сьогоднішній день, логотип Scuderia Ferrari - чорний жеребець на тлі жовтої фарби.

До Італії в кінці 20-х голів так само дійшов кризу. Особливо відчула його автомобільна промисловість. Компанія Alfa-Romeo вирішила навіть відмовитися на деякий час від гонок. Кар'єра Енцо ось-ось завалиться. Потрібно було щось робити, створювати свою команду, яка б співпрацювала з компанією Alfa-Romeo як з партнером, маючи назву Scuderia Ferrari. В результаті, в 1929 році команда Scuderia Ferrari розкриває особисті двері в Італійському містечку Модена.

Щоб створити свою команду, Енцо мав потребу в грошах. Він позичив їх, у своїх друзів, які самі були любителями автогонок і з радістю для дали йому в позики. До всього цього, Феррарі допомагала також компанія Alfa-Romeo, тому як «Scuderia Ferrari» на той час була як би підприємством компанії. (Alfa-Romeo поставляла для Scuderia Ferrari свої шасі і деякі інші деталі).

За настання 1993 року, компанія Alfa-Romeo робить заяву на весь світ, що команда Scuderia Ferrari є тепер її офіційним представником гонок. До цього часу команда Ferrari мала хороший успіх у перегонах (у першому з сезонів вони виграли 8 гонок з можливих 22). В команду з великим задоволенням вступали найкращі майстри гонок Італії. Чому? Тому, що молодий гонщик Енцо Феррарі запропонував їм нову вдосконалену систему оплати. У раніше час тоді всі виступаючі в гонках гонщики отримували фіксовану заробітну плату, не залежно від їх місця зайнятого в гонках. Виходило, гонщик, що прийшов останній - отримає стільки, скільки ж і перший. У команді Ferrari же вся зарплата залежала від зайнятих призових місць. Це було значно більше, ніж зарплата решти команд і саме це приваблювало в команду професійних пілотів. Варто відзначити той факт, що самі машини команди Ferrari, вироблялися досконаліше, ніж у конкурентів. Завдяки праці Енцо, який проводив на роботі по 16 годин на добу.

Підстава Ferrari

І так співпрацюючи протягом декількох років, Енцо Феррарі починає розуміти, що команді потрібно незалежність. І в кінці 30-х років починається розлад між Енцо та компанією Alfa-Romeo. У підсумку, незалежність команді вдалося отримати, а от виробництво авто так і не налагодили через настання Другої Світової Війни. В період війни, завод Феррарі переміщують з Модени в Маранелло, де йому доводиться виготовляти військові замовлення. Виготовлення тривало до моменту, поки армія союзників не підірвала завод.

По закінченню війни нарешті Ferrari починає свою історію. Компанією вже не протегує Alfa-Romeo, і є всіма відомий Комендант (директор). Таке прізвисько отримав Енцо Феррарі від своєї команди. Багато в чому тому, що багато часу проводив на роботі, дуже рідко сміявся і мав хорошу стриманість.

У 1946 році, від компанії Ferrari виходить перший автомобіль, розроблений самим Енцо. Крім цього він заснував ще і другу фірму Auto Avia Construzione Ferrari, яка повинна була виробляти спортивні автомобілі для ринку продажів. І вже в 1947 році компанія випустила перший свій автомобіль з чорним жеребцем. Продажі були приголомшливі з двох причин: перша причина це гарне надійне якість, а друга, люди знали вже про марку по долі в гонках.

З цього моменту, заводи Ferrari почали виробляти спортивні автомобілі, які вражали всіх своєю потужністю і збиралися вручну. Компанія по сьогоднішній день зберегла ці традиції і випускає автомобілі ціною від 100 до 500 000 доларів.

У ХХ столітті компанія Ferrari набирає велику популярність серед класу автомобілів беруть участь в «Формулі-1». Саме на такому вигляді гонок вирішив зосередитися Енцо Феррарі. У 1952-1953 році знаменитий пілот Альберто Аскарі приносить команді Scuderia Ferrari два титули чемпіона в гонках Формули-1. Завдяки тому, що Феррарі стоять повноцінну гоночну трасу - місто Маранелло стає столицею для любителів автоспорту. Такого не здійснювала не одна команда. В цей же час марка Ferrari стає одним з відомих брендів і справжнім гідністю Італії.

Трагедії

Проте історія появи Ferrari не така вже й проста, як здається на перший погляд. Успіх приходив разом з трагедіями. Пілот, який приніс команді Scuderia Ferrari два чемпіонські титули, Альберто Аскарі розбивається в 1955 році на тесті в місті Монці. За цією смертю послідувала і смерть єдиного сина Енцо, Діно Феррарі. Ця трагедія суттєво вплинула на засновника Scuderia Ferrari. Працюючи з публікою, він почав все частіше з'являтися в чорних окулярах. Діно, займав в команді посаду конструктора, і практично закінчив свій новий проект автомобіля Ferrari-246. Ця модель вийде з конвеєра в 1958 році, і пілот Майкл Хоторн, випробувавши її, стане переможцем чемпіонату світу. Перемогу він присвятив Діно Феррарі. Слідом за чемпіонством наздоженуть нові трагедії. Гонщики Філ Коллінз і Луїджі Муссо розіб'ються саме на автомобілях Ferrari-246.

В середині 50-х готовий Ferrari за один рік випускає 200 звичайних автомобілів для продажу населенню і 250 гоночних. Потрібно зауважити, що компанія мала хорошу репутацію не тільки в Європі. Спеціальні замовлення поставлялися і в США. Машини були класу GT.

Перетворення компанії в акціонерне товариство сталося в 1960 році. До цього Енцо додав, що Ferrari тепер є народною фірмою, і купити акції може кожен охочий. Хорошое подія для компанії відбулося в 1969 році, тоді Джанні Аньелі з компанії Fiat купив 50% акцій Ferrari.

Феррарі була постійним фаворитом кожного сезону гонок Фрмули-1. Боротьба іхпро виходила з відомими марками автомобілів, то з McLaren, то з Williams, то з Benetton. Але перші місця завжди займала Ferrari. Одна з найзнаменитіших і титулованих команд. У 70-і роки в команду набирає знаменитий гонщик Жиль Вільньов, він відразу починає літньому Енцо його сина. Енцо доклав всіх можливих зусиль, аби Вільнев виграв титул. Він би можливо і виграв би, якщо не розбився б в 1982 році.

У 60-і роки до Ferrari додалися нові проблеми. На трасах автогонок стали з'являтися гідні конкуренти, які могли отобларь у компанії солідну частину ринку. Серед них були: Lotus, Lamborgini, Mazeratti і трохи дешевше був Porsche. Однак не одна з них не домагалася великого успіху в гонках, і слово «швидкість» як і раніше залишалося за автомобілем Ferrari.

А що було крім гонок?

З приводу особистого життя Енцо Феррарі. Він був одружений лише на одній жінці (яка народила йому Діно), але це не завадило йому постійно мати коханку Ліну. Після смерті дружини, він узаконив з нею стосунки. Ця Ліна навіть встигне народити Енцу сина - П'єро, який не зміг бути спадкоємцем і очолювати компанію, тому як він не міг переносити важкої праці.

У віці 90 років, в 1998 році помирає Енцо Феррарі. За заповітом Енцо, залишив 50% акцій Ferrari, які належали йому на той час, компанії Fiat.

Не звертаючи уваги, що італійці донині вважають компанію Ferrari особистим надбанням. Засновника поховали скромно, без будь-яких маніфестацій.
Після смерті Енцо Феррарі компанія опиниться в невеликому кризі. Через те що в гонках Формули-1 почне лідирувати команда Benetton (після McLaren і Williams). Через деякий час, проблеми почнуть з'являтися і у Fiat, в результаті чого він збанкрутує (потім ситуація нормалізується). Не звертаючи уваги на кількість збуту автомобілів в гонках, компанія поверне свою лідируючу позицію, завдяки самому професійному в історії гонщику - Міхаелю Шумахеру. А продаж автомобілів марки Ferrari завжди була і залишається розкішшю по сьогоднішній день.

Категорія: Автомобілі | Переглядів: 1391 | Додав: DarkDaNTe | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCoz